Jak jsme se školili, aneb připravujeme nový projekt: Věrnostní program pro stálé zákazníky!

Jak jsme se školili, aneb připravujeme nový projekt: Věrnostní program pro stálé zákazníky!

Autor: Jitka Bajtková, Radynacestu.cz | Vydáno: 7. 8. 2015

   

Pro naše stálé zákazníky připravujeme překvapení ve formě "Věrnostního programu" plného výhod, s jehož přípravou nám pomáhají odborníci na slovo vzatí - Roman Hřebecký a Marek Mencl. Tady je malá ukázka ze zákulisí ostravského školení...

Vše se musí pořádně promyslet a rozhodnout seVše se musí pořádně promyslet a rozhodnout seFoto: Roman Hřebecký

Stále se pro vás, naše zákazníky, snažíme vylepšovat a rozšiřovat nabídku služeb. Je nám potěšením, že se k nám naši zákazníci často vracejí a v nepřeberné nabídce poznávacích zájezdů, eurovíkendů a tématických cest vybírají další a další zájezdy. 

Právě pro ty z vás, kteří se s Radynacestu.cz rozhodnou cestovat opakovaně, připravujeme možnost zapojit se do tzv. Věrnostního programu. I pro nás je to ale novinka a je proto třeba se na navou službu řádně připravit. Na to jsme si přizvali odborníky Romana Hřebeckého a Marka Mencla.

Celá skupina na školeníCelá skupina na školeníFoto: Roman Hřebecký

Roman Hřebecký je specialistou na tzv. content PR a ke své práci říká: "Zaměřuji se na image značky a na marketingově využitelné příběhy, které ji odliší." Marek Mencl se uplatňuje jako projektový manažer a oba pánové své zkušenosti z oboru předávají v rámci školení dál. 

My jsem měli tu čest se s pány setkat v coworkingovém centru v Ostravě, odkud přinášíme několik fotografií. A na co se můžete v rámci Věrnostního programu těšit? Tak to je zatím tajné... Ale již brzy vás oslovíme s nabídkou. 

   

předchozí článek následující článek

Komentáře (0)

Seřadit komentáře: od nejstaršího / od nejnovějšího

Vložte nový komentář