Zájezdy pro cestovatele

Ptejte se nás +420 608 261 719 Po–Pá: 8–17

Na co mám nárok v případě, že byl můj let zpožděn, zrušen nebo přesměrován?

Pokud přemýšlíte o rezervaci zájezdu u nás, víme, že vás napadají nejrůznější otázky. Možná máte i nějaké obavy, jestli je tento zájezd vhodný právě pro vás. A to je důvod, proč jsme připravili sérii těchto článků. Chceme, abyste byli informovaní. Také chceme, abyste byli před zájezdem i na zájezdu v pohodě. Po jejich přečtení budete určitě lépe rozumět našim zájezdům a budete znát odpovědi na to, co vás napadá v souvislosti s cestováním s námi.






Na letišti

Zrušení, zpoždění, přesměrování letu

Na co mám nárok v případě, že byl můj let zpožděn, zrušen nebo přesměrován?

Tyto nepravidelnosti v letecké dopravě zahrnují zpoždění přesahující 3 hodiny, zrušení či přesměrování letu a podle nařízení Evropské unie máte v těchto případech nárok na finanční kompenzaci, a to v závislosti na délce letu:

  • do 1500 km – 250 €,
  • do 3500 km – 400 €,
  • nad 3500 km – 600 €.

Právo na péči (vždy):

  • občerstvení,
  • ubytování,
  • telefony a internet.

Právo na jízdné (vždy):

  • refundace letenky,
  • doprava do cílové destinace.

Toto nařízení je závazné pro všechny letecké společnosti členských zemí EU a pro společnosti, které do zemí EU provozují pravidelnou přepravu. Ve všech případech musí platit, že důvodem zpoždění/zrušení/přesměrování není vyšší moc (např. přírodní katastrofy, politické nepokoje, stávky apod.) nebo okolnosti, které dopravce nemůže ovlivnit (počasí, rozhodnutí orgánů řízení letového provozu apod.).

Napište nám. Ozveme se.

Inspirujte se na našem Instagramu:

Katalog 2022