Zájezdy pro cestovatele

Ptejte se nás +420 608 261 719 Po–Pá: 8–17

Na co mám nárok v případě, že byl můj let zpožděn, zrušen nebo přesměrován?

Pokud přemýšlíte o rezervaci zájezdu u nás, víme, že vás napadají nejrůznější otázky. Možná máte i nějaké obavy, jestli je tento zájezd vhodný právě pro vás. A to je důvod, proč jsme připravili sérii těchto článků. Chceme, abyste byli informovaní. Také chceme, abyste byli před zájezdem i na zájezdu v pohodě. Po jejich přečtení budete určitě lépe rozumět našim zájezdům a budete znát odpovědi na to, co vás napadá v souvislosti s cestováním s námi.






Na letišti

Zrušení, zpoždění, přesměrování letu

Na co mám nárok v případě, že byl můj let zpožděn, zrušen nebo přesměrován?

Tyto nepravidelnosti v letecké dopravě zahrnují zpoždění přesahující 3 hodiny, zrušení či přesměrování letu a podle nařízení Evropské unie máte v těchto případech nárok na finanční kompenzaci, a to v závislosti na délce letu:

  • do 1500 km – 250 €,
  • do 3500 km – 400 €,
  • nad 3500 km – 600 €.

Právo na péči (vždy):

  • občerstvení,
  • ubytování,
  • telefony a internet.

Právo na jízdné (vždy):

  • refundace letenky,
  • doprava do cílové destinace.

Toto nařízení je závazné pro všechny letecké společnosti členských zemí EU a pro společnosti, které do zemí EU provozují pravidelnou přepravu. Ve všech případech musí platit, že důvodem zpoždění/zrušení/přesměrování není vyšší moc (např. přírodní katastrofy, politické nepokoje, stávky apod.) nebo okolnosti, které dopravce nemůže ovlivnit (počasí, rozhodnutí orgánů řízení letového provozu apod.).

Napište nám. Ozveme se.

Katalog 2022