Co ochutnat na cestách?
Gastro rady, tipy
a recepty z celého světa..
Volejte +420 608 261 719 Po–Pá: 8–17
1. Vyberte si zájezd, o který máte zájem. Vyplníte nezávaznou objednávku v detailu zájezdu a odešlete ji.
2. V dalších krocích objednávky Vám budou nabídnuty doplňkové služby a vstupenky. Ty si můžete předběžně objednat. Informace o platbě obdržíte spolu s kalkulací zájezdu.
3. Po odeslání objednávkového formuláře Vám zašleme emailem souhrn vaší rezervace.
4. Od této chvíle Vám po 3 pracovní dny garantujeme sjednané podmínky a Vy tak získáváte čas na rozmyšlenou.
5. V nejbližší době Vám zatelefonujeme a vše si vzájemně potvrdíme či doplníme a zodpovíme Vaše případné dotazy. Potvrzení by mělo proběhnout v den rezervace, nejpozději následující pracovní den.
6. Emailem Vám zašleme kalkulaci s platebními údaji a cestovní smlouvu. Do 3 pracovních dní od této chvíle je potřeba uhradit zálohu zájezdu, která činí 50 % z celkové ceny.
7. Měsíc před odjezdem je potřeba uhradit doplatek.
V den rezervace nebo nejpozději následující pracovní den Vás budeme telefonicky kontaktovat a spolu dořešíme detaily objednávky.
Rezervace je nezávazná, vše se dá ještě změnit a upravit. Můžete tak učinit telefonem nebo emailem.
Do chvíle, než od nás obdržíte emailem kalkulaci, smlouvu nelze uzavřít. V této chvíli lze pouze doplnit údaje o cestujících a uložit změny.
Změny jsou posuzovány individuálně a ve většině případů bývají zpoplatněny z důvodu využívání nízkonákladových leteckých společností. Tyto společnosti mají striktní pravidla změn a veškeré služby bývají za poplatek.
U leteckých zájezdů je důležité uvádět přesná jména cestujících tak, jak jsou zapsána na cestovním dokladu.
Přímo na našich pobočkách CK Radynacestu v Ostravě, Brně nebo Praze. Dále u našich smluvních prodejců po celé ČR.
1. Bankovním převodem z Vašeho účtu na náš účet - možno internetovým bankovnictvím nebo na pobočce vaší banky.
2. Platební kartou online zde – platba online.
3. Složenkou (počítejte s delší dobou převodu).
4. Poukázkami.
5. Osobně v naší kanceláři v Ostravě, Brně nebo v Praze - platba hotově nebo kartou.
6. Fakturou (FKSP)
Nezapomeňte uvést správný variabilní symbol (rezervační číslo), které obdržíte v potvrzovacím e-mailu po rezervaci.
Ano, pro platby ze zahraničí v jiných měnách budete potřebovat tyto údaje:
IBAN: CZ1220100000002700264727
BIC (SWIFT) kód: FIOBCZPPXXX
Název banky: Fio banka, a.s.
Adresa banky: V Celnici 1028/10, Praha 1
Napište nám při rezervaci do poznámky jeho fakturační údaje: adresu, IČO, DIČ, abychom Vám mohli vystavit fakturu.
Přijímáme poukázky typu:
Zájezd lze uhradit také pomocí Sodexo Flexipass card, Sodexo Multipass card, Edenred Benefits Card, e-Ticket (Edenred)
Částku za zálohu/doplatek můžete hradit dohromady s dodatečně objednanými službami (zavazadla + vstupenky). Důležité je uvést správný variabilní symbol.
Zájezd lze hradit přes program Benefit plus. Jakmile obdržíme objednávku potvrdíme a vyúčtujeme ji.
Zbytek můžete doplatit převodem nebo hotově na našich pobočkách.
Do 3 pracovních dní od obdržení kalkulace je potřeba uhradit zálohu, která činí 50 % z celkové částky.
Všechny informace obdržíte také v emailu. Pokud si zájezd objednáváte méně než měsíc před odjezdem, je nutné uhradit celou částku najednou.
Doplatek je nutno uhradit nejpozději měsíc před odjezdem.
Doplatek můžete hradit dohromady s dodatečně objednanými službami (zavazadla + vstupenky).
Pojištění EASY: základní cestovní pojištění Generali pro případ úrazu či onemocnění. Pojištění kryje léčebné výlohy vč. repatriace do 3 000 000 Kč, zubní ošetření do 10 000 Kč a přivolání opatrovníka do 50 000 Kč.
Pojištění UNIVERSAL + STORNO: pojištění, které je rozšířeno o úrazové připojištění, pojištění zavazadel, odpovědnosti za škodu a pro případ zrušení cesty.
Podrobnou tabulku o pojištění najdete zde.
Bohužel, nelze. Storno u nás zakoupíte pouze v balíčku s cestovním pojištěním u pojišťovny Generali.
Storno zájezdu lze uplatnit pouze v případě, že na zájezd nemůžete nastoupit z vážných zdravotních důvodů či nepředvídatelných situací (např. živelná pohroma).
Pokud nemůžete nastoupit na zaplacený zájezd, musíte tuto skutečnost neprodleně oznámit (emailem) cestovní kanceláři. Poté provedete hlášení škodné události na pojišťovnu podle pokynů, které Vám zašleme.
Ano, jsme pojištěni u ERV Evropské pojišťovny, a.s. Pojistnou smlouvu najdete zde.
Pojištění proti úpadku se sjednává vždy s blížícím se koncem smlouvy staré. Pojistná ochrana se vztahuje na všechny smlouvy o zájezdu, uzavřené v době platnosti pojistné smlouvy (není tedy rozhodující datum uskutečnění samotného zájezdu).
Přehled akutálních kurzů si prohlédněte zde.
Doporučené kapesné do dané destinace dostanete týden před odjezdem v pokynech. Pokud váháte, zda vzít hotovost či platit kartou, přečtěte si náš článek.
Kabinové zavazadlo musí splňovat přesné rozměry určené danou leteckou společností, se kterou cestujete a berete si jej s sebou na palubu letadla. (Co nesmí obsahovat kabinové zavazadlo).
Odbavované zavazadlo (kufr) je omezeno hmotností, kterou opět stanoví daná letecká společnost. Přepravuje se v zavazadlovém prostoru.
Každá letecká společnost má své přepravní podmínky a limity a tudíž se u jednotlivých zájezdů liší, protože cestovní kancelář využívá různé dopravce. Přesné podmínky pro přepravu zavazadel najdete vždy u konkrétního zájezdu (po jeho rozkliknutí pod programem a informacemi o tom, co zahrnuje cena zájezdu).
• Menší elektroniku (notebook, čtečka, mobil, MP3 přehrávač, tablet, fotoaparát – tyto přístroje musí být při rentgenové kontrole z příručního zavazadla vytaženy),
• malý skládací deštník,
• žehlička na vlasy,
• pro děti do 2 let dětskou výživu po dobu letu,
• léky v adekvátním množství určené pro osobní spotřebu (sirupy či jiné tekuté léky v lahvičce o objemu větším než 100 ml musí být doloženy lékařským potvrzením),
• tekutiny a další předměty, které zakoupíte v odletové hale po absolvování bezpečnostní kontroly (množství není omezeno),
• tekutiny, krémy,spreje a gely v obalech o max. objemu 100 ml – všechny zabaleny v průhledném uzavíratelném plastovém sáčku o maximálním objemu 1 litr a rozměrech 20x20 cm,
• plastový sáček je zpravidla zdarma k dispozici na letišti (výjimkou je letiště Brno),
• plastový sáček musí být při kontrole z příručního zavazadla vytažen a předložen zvlášť,
• tekutinami se myslí i zubní pasta, krémy, laky na vlasy apod.
Zabalte si příruční zavazadlo podle našeho článku.
• Střelné zbraně a ostatní předměty s podobnými účinky,
• špičaté zbraně a zbraně s ostrým okrajem a ostré předměty (nůžky, manikúrní, nože ani zavírací „rybičky“, pilníky, pinzety, žiletky, trekingové hole s kovovou špicí, apod.),
• tupé předměty schopné způsobit zranění (baseballové a další pálky, hole, pádla, pruty, apod.),
• výbušniny a hořlaviny,
• chemické a toxické látky,
• tekutiny a gely, látky podobné konzistence (které nesplňují povolené limity uvedeny výše či nejsou zakoupeny na letišti),
• konzervy.
Pokud není v detailu zájezdu uvedeno jinak - vstupenky do vybraných památek a případné fakultativní výlety v ceně zájezdu nejsou zahrnuty, tak aby si každý klient mohl vybrat dle svého zájmu.
Vstupenky si můžete objednat při rezervaci zájezdu (pokud není uvedeno jinak). Jestliže při rezervaci nejste rozhodnuti, můžete si je přiobjednat i později. Podrobné informace o vstupenkách Vám podají jednotliví spcialisté podle destinace.
Ostatní vstupy budou řešeny na místě s průvodcem. Klienti, kteří se prohlídky nezúčastní, mohou tento čas využít vlastním volným programem.
Podrobnosti o cestovních dokladech a případně také vízové povinnosti naleznete v sekci Důležité informace, které se nacházejí na konci stránky každého zájezdu.
Pro tyto případy doporučujeme vytvořit a vzít si s sebou na letiště dokument ohledně povolení k vycestování napsané ideálně v anglickém jazyce, který je podepsán druhým rodičem, či v případě prarodičů je podepsán oběma rodiči. Uděluje tedy souhlas rodičů k vycestování dítěte a předejde se tak případným komplikacím na letišti. Tento dokument by měl být notářsky ověřený.
Letenky obdržíte od našeho průvodce v den odletu přímo na letišti.
Upozorňujeme na nutnost dodržení přesného jména cestujícího tak, jak bylo uvedeno na cestovní smlouvě, a na toto jméno byla rezervována letenka. I sebemenší změna ve jméně nebo příjmení může znamenat účtování vysokého poplatku leteckou společností. Výše poplatku se liší, závisí na přepravci a jeho podmínkách. Někteří letečtí přepravci změnu neumožňují a situaci je nutné řešit nákupem letenky nové, kterou klient musí uhradit.
Konkrétní informace Vám rádi poskytneme telefonicky či emailem.
Pokyny k zájezdu obdržíte emailem, který jste uvedli při rezervaci přibližně 7 dní před termínem odjezdu. V pokynech jsou uvedeny všechny potřebné informace – čas odjezdu a příjezdu, povolené rozměry zavazadel, doporučené kapesné, jednotlivé ceny vstupů, potravin, jízdného a také kontakt na průvodce (aktivní pouze v době konání zájezdu).
Pro naše poznávací zájezdy vybíráme vhodné hotely kategorie 4*, 3* a 2*, jejichž kvalita je přiměřena účelu zájezdu. Hotel se nachází v dobré dojezdové vzdálenosti do centra, v bezprostřední blízkosti se nachází autobus, metro, apod. Ubytování zahrnuje snídani.
Konkrétní hotel bývá znám nejpozději měsíc před odletem a je zveřejněn na našich webových stránkách po rozkliknutí konkrétního zájezdu pod hlavní fotografií u zájezdu a pod profilem průvodce.
Tato informace je zveřejněna vždy v detailu konkrétního zájezdu, protože ceny se u jednotlivých hotelů liší. Konkrétně ji najdete pod popisem programu zájezdu, kde je uvedeno, co cena zájezdu nezahrnuje.
Při rezervaci stačí zakliknout políčko mám zájem o „sdílení pokoje“ a my Vám tento požadavek budeme hlídat. Při rezervaci sice příplatek za jednolůžko zaplatíte, ale pokud se na zájezd přihlásí osoba s požadavkem na sdílení pokoje, peníze Vám vrátíme.
Zde se můžete podívat, na kterých zájezdech již cestovatelé na sdílení pokoje čekají.
Díky programu není vhodné doobjednávat večeře v hotelu, protože mnohdy končívá v pozdějších hodinách a návrat na hotel nebývá pravidelný. Průvodce Vám doporučí vhodná místa k obstarání jídla a vyhradí na obědy i večeře dostatek času. (pokud není u zájezdu uvedeno jinak)
Zákazník je oprávněn kdykoliv před uskutečněním zájezdu od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu. Odstoupení musí být provedeno písemně a musí být doručeno CK(emailem).
Za den účinnosti odstoupení se považuje den, kdy bylo odstoupení doručeno do sídla CK. Tento den je prvním dnem započítávaným do dnů rozhodných pro výpočet stornopoplatku.
V případě odstoupení od smlouvy bez zákonných důvodů je zákazník povinen uhradit stornopoplatek dle všeobecných podmínek takto:
Pokud nemůžete nastoupit na zaplacený zájezd, musíte tuto skutečnost neprodleně oznámit (emailem) cestovní kanceláři. Poté provedete hlášení škodné události na pojišťovnu podle pokynů, které vám zašleme.
Přečtěte si náš článek, ve kterém je popsaných 5 způsobů, jak se na letiště můžete dopravit.
U zájezdů s odletem z Krakova a Katovic je v ceně zájezdu také odvoz z Ostravy na letiště do Krakova či Katovic.
U vybraných zájezdů nabízíme také VIP odvoz, kde Vás vyzvedneme přímo u domu (platí pro Moravskoslezský kraj). Pro více informací o VIP svozu a zájezdů, kterých se tato služba týká: https://www.radynacestu.cz/vip-vyzvednuti/
Své místo si zarezervujte na e-mailu: info@nastuptesi.cz nebo telefonicky na čísle 799 509 157.
Ano, parkování za zvýhodněnou cenu si objednáte online na této stránce.
Tuto informaci uvádíme u detailu zájezdu po rozkliknutí časy odletu a příletu. Tyto časy jsou předběžné a letecká společnost je může změnit.
Přesný čas (resp. čas, u kterého je malá pravděpodobnost, že by se měnil) odletu obdržíte v pokynech k zájezdu týden před odletem.
Pokud čas odletu a příletu u zájezdu nemůžete nalézt, prozatím není známý.
Na tabuli DEPARTURES (odlety) najdete svůj let, u kterého bude vypsáno číslo check-in přepážky. Zde Vás bude čekat průvodce, který Vám rozdá letenky a kartičky pojištění (pokud jste si ho sjednali přes naši CK).
Pokud cestujete pouze s kabinovým zavazadlem a pokud průvodce neurčí jinak - nemusíte k odbavovací přepážce a můžete jít rovnou k bezpečnostní kontrole.
Letenka, kterou jste obdrželi je totiž zároveň palubní lístek, kde jsou vypsány všechny potřebné informace:
seat (sedadlo),
gate closes (čas uzavření odletové brány),
dept. time (čas odletu).
Při odbavení u check-in přepážky předkládáte cestovní doklad a letenku.
Pokládáte odbavované zavazadlo na posuvný pás a následně obdržíte palubní lístky (letenku).
Palubní lístky mějte neustále po ruce s cestovním dokladem, budete je předkládat u bezpečnostní kontroly, před i při nástupu nástupu do letadla.
Na tabuli vyhledejte znovu svůj let, u něhož bude uvedena gate (odletová brána). Sledujte na letišti informace o odletu a buďte včas u nástupu do letadla, po vstupu na palubu letadla se usaďte na určená místa, která jsou uvedena na palubních lístcích. Po příletu následuje pasová kontrola, nezapomeňte si vyzvednout svá zavazadla.
Tyto nepravidelnosti v letecké dopravě zahrnují zpoždění přesahující 3 hodiny, zrušení či přesměrování letu a podle nařízení Evropské unie máte v těchto případech nárok na finanční kompenzaci, a to v závislosti na délce letu:
Právo na péči (vždy):
Právo na jízdné (vždy):
Toto nařízení je závazné pro všechny letecké společnosti členských zemí EU a pro společnosti, které do zemí EU provozují pravidelnou přepravu. Ve všech případech musí platit, že důvodem zpoždění/zrušení/přesměrování není vyšší moc (např. přírodní katastrofy, politické nepokoje, stávky apod.) nebo okolnosti, které dopravce nemůže ovlivnit (počasí, rozhodnutí orgánů řízení letového provozu apod.).
Při vyřizování kompenzací plynoucích z nepravidelností v letecké přepravě spolupracuje naše CK Radynacestu se společností Click2Claim. Pomocí tohoto formuláře si můžete o kompenzaci zažádat také sami.
Průvodce Vás bude čekat na letišti, kde Vám předá příslušné dokumenty (letenky, kartičky pojištění pokud u nás máte sjednáno, apod.). V některých případech je Váš průvodce již v destinaci. Pro tyto případy je vždy zajištěn technický delegát, který Vám potřebné materiály na letišti předá.
Informace o Vašem průvodci a jeho profil naleznete vždy v detailu zájezdu.
Nemusíte, není problém udělat si vlastní program. Účast na programu není povinná. Proto pokud se budete chtít kdykoli od skupiny odpojit a udělat si individuální program, stačí se domluvit s průvodcem.
V průběhu dne bude na oběd i večeři vyčleněn prostor, průvodce Vám rád doporučí místa, kde se lze dobře najíst.
Ve městě se k přesunům mezi jednotlivými památkami využívá místní MHD – tedy v závislosti podle destinace metro, tramvaj, autobus nebo příměstský vlak.
Bohužel toto možné není. Naše zájezdy nejsou koncipovány jako vhodné pro pejsky, kočičky a další domácí mazlíčky.
V nabídce máme přímo zájezdy zaměřené pro rodiče a děti, kde je program zájezdu upravený tak, aby byl zábavný pro děti a zároveň lákavý pro rodiče. Děti od nás dostanou cestovatelský deník a společně budete řešit různé záhady :-).
Ostatní zájezdy jsou zaměřené především na poznávání přírodních a kulturních památek, které mohou být pro některé děti méně atraktivní. Nicméně děti je mohou také absolvovat. Toto rozhodnutí je na zvážení rodičů.
Na nabídku našich zájezdů pro rodiče a děti se můžete podívat zde.
Zájezdy nabízené naší CK se pro svou náročnost nedoporučují dětem mladším 5 let. Cena za dítě je stejná, jako za dospělého.
Zájezdy jsou na chůzi náročnější, chodí se celý den několik kilometrů (záleží na destinaci). Není však problém část programu vynechat a namísto chození po památkách si vychutnat kávu či něco sladkého a dobít energii. I odpočinek patří k dovolené. Je to jen na Vás a na domluvě s Vaším průvodcem.
Zájezdy s označením 55+ jsou cíleny především na tuto věkovou skupinu. Tempo zájezdu je volnější, častější jsou zastávky a také hotel může být více přizpůsoben klientele. Program se od klasického zájezdu liší jen minimálně, všechny významné památky jsou zachovány. Zájezdu se mohou účastnit jak mladší, tak starší osoby.
Ano, možné je využít dva dárkové poukazy, a to buď na konkrétní termín a zájezd, anebo darujete částku dle vlastního uvážení a obdarovaný si vybere sám destinaci i termín.
Podrobnosti naleznete zde.
Ano, zprostředkováváme pronájem autobusů včetně řidičů. Veškeré informace naleznete zde.
Zájezdy pro skupiny na přání pro Vás rádi připravíme. Zde najdete bližší informace: Zájezdy pro skupiny.
Affiliate program je způsob provizního prodeje. Pokud jste s našimi zájezdy spokojení a doporučujete je svým známým, rádi Vás za to odměníme.
Do našeho affiliate programu se můžete registrovat zde.
Bohužel ne, registrace zájezdu musí být uskutečněna přes speciální odkaz, který získáte po registraci do našeho affiliate programu.
Provize jsou schvalovány a vypláceny po odjetí zájezdu v případě, že Vámi doporučený klient zaplatí celou cenu zájezdu. Více informací o výplatách naleznete zde.
Podívejte se na tuto stránku nebo kontaktujte naši affiliate manažerku Veroniku Drbohlavovou na telefonním čísle 608 182 511 nebo e-mailu drbohlavova@radynacestu.cz.
Pokud máte zájem stát se našim průvodcem, podrobné informace najdete zde: Jak se stát průvodcem.
Děkujeme.
Účastníka zájezdu lze změnit nejpozději 5 dní před uskutečněním zájezdu. Jméno náhradníka a jeho kontaktní údaje zašlete na náš email.
Konkrétní místa si po domluvě s naší CK můžete rezervovat za 200 Kč. Svůj požadavek uveďte do poznámky při rezervaci.
Zavazadlo určené do úložného prostoru autobusu by mělo být označeno jmenovkou a adresou. Jeho váhový limit je max. 20 kg.
Pokud se zájezdu nemůžete zúčastnit, prosíme, abyste nám emailem tuto skutečnost oznámili nejpozději 5 dní před zájezdem a našli za sebe náhradníka. Jeho jméno nám zašlete také emailem.
Konkrétní místa si po domluvě s naší CK můžete rezervovat za 200 Kč. Svůj požadavek uveďte do poznámky při rezervaci.
Orientační časy odjezdu a příjezdu jsou většinou uvedeny v programu zájezdu. Pokud nejsou, obdržíte je nejpozději 7 dní před odjezdem v pokynech k zájezdu, které obdržíte emailem.
Ano, cestující z jedné smlouvy budou sedět hromadně.
Nástupní místa jsou uvedena u detailu zájezdu a jsou dodržována (CK si vyhrazuje jejich změnu). Více zastávek na trase by prodlužovalo dobu dojezdu do cílového místa. Výjimkou mohou být větší skupiny, které se na zájezd přihlásí. Pro více informací nás kontaktujte.
Tištěný katalog zájezdů, tipů, zážitků a rad na rok 2020.
Zdarma do Vaší schránky!
+420 608 261 719
zajezdy@radynacestu.cz
Zážitky pro malé dobrodruhy, cestovatelské rébusy a spousta chytré zábavy!