Zájezdy pro cestovatele

Ptejte se nás +420 608 261 719 Po–Pá: 8–17

Jak postupovat v případě, že cílová destinace zájezdu uzavřela hranice nebo je v ní po přicestování nutná karanténa?

Pokud přemýšlíte o rezervaci zájezdu u nás, víme, že vás napadají nejrůznější otázky. Možná máte i nějaké obavy, jestli je tento zájezd vhodný právě pro vás. A to je důvod, proč jsme připravili sérii těchto článků. Chceme, abyste byli informovaní. Také chceme, abyste byli před zájezdem i na zájezdu v pohodě. Po jejich přečtení budete určitě lépe rozumět našim zájezdům a budete znát odpovědi na to, co vás napadá v souvislosti s cestováním s námi.






Před zájezdem

Uzavření hranic

Jak postupovat v případě, že cílová destinace zájezdu uzavřela hranice nebo je v ní po přicestování nutná karanténa?

Pokud bude CK muset přistoupit ke zrušení zájezdu z důvodu uzavření hranic cílové destinace či z důvodu povinné karantény po vstupu nebo návratu do/z cílové destinace, můžete si vybrat nový termín zájezdu nebo Vám vrátíme zaplacenou zálohu.

Napište nám. Ozveme se.

Katalog 2023